Blogger Widget

torsdag den 30. november 2017

Angry Skeletons i Mod Strømmen


Bas, guitar og trommer. Klassisk garagerock line-up. Det lever Angry Skeletons forbilledligt op til, men de er mere end det. Disse få ord griflede jeg ned på et stykke papir for flere dage siden. Længere kom jeg ikke, fordi jeg måtte krybe ned under dynen for at pleje en influenzalignede tilstand. Feberdrømme og kold sved. Jeg er stadig mat i koderne, men mon ikke et par panodiler kan tage det værste. Jeg forsætter i al fald fra, hvor jeg slap. Angry Skeletons er nemlig mere end et tresser-ekko af garagerocken. De bærer på fornem vis faklen videre, og leder ind i nogle garagepunkcirkler, der har været der siden, men for alvor blev synlige igen med Jay Reatard og Ty Segall. Bare for at nævne et par stykker.

For knap en måned siden, kom trioens første ep, ’Slightly Hostile/Real Friendly’:


Stil ind i aften, kl. 18.00, på enten 98.9 FM eller via Tunein eller den direkte livestream.

Angry Skeletons spiller i øvrigt opvarmning til italienske New Candys, når de rammer landet i næste uge. Det sker i København og Aalborg.

Ingen kommentarer: