Blogger Widget

mandag den 9. oktober 2017

Man skal ikke stole på alt, der står i aviser. (Efterårsblues #1)


Kommunikation er ikke, hvad kommunikation har været. Og slet ikke, når man kun kommunikerer gennem den husstandsomdelte lokalavis Christianshavneren. Jeg var alt for hurtigt ude på Facebook tidligere i dag, da jeg fortalte, at Radio Bluestime var gået på ferie. Det var de ikke, viste det sig, da jeg tændte for radioen, kl. 18.00. Ifølge Kulturstyrelsen forordning er Christianshavns Kanal forpligtet til at sende i de tildelte timer. Ikke noget med genudsendelser. Da jeg forleden læste Christianshavneren noterede jeg mig, at Bluestime i deres faste annonce med alt om, hvad der sker i udsendelsen en måned frem, havde skrevet, at de var gået på efterårsferie og først var tilbage igen d. 6. november. Den gik jeg og gnaskede lidt på, før jeg besluttede mig for at sætte et program sammen til i dag. Det var ligeledes en god mulighed for, endnu engang at få nævnt støttefesten til fordel for Jan Sonnergaards Mindelegat, der foregår i Larsbjørnsstræde, nu på lørdag, d. 14. oktober, mellem kl. 15 - 21, tænkte jeg. Sådan blev det ikke. I hvert fald ikke på liveradio.

Udsendelsen, jeg havde skruet sammen, var dog en såkaldt forproduktion:

1. Kamasi Washington - Knowledge
2. Martin Hall - Greed
3. Laraaji - Change
4. Jack Cooper - North Of Anywhere
5. Quicksilver Messenger Service - Long Haired Lady
6. Papir - V.III 
7. Red Lama - Post Optimism
8. Uffe Lorenzen - Flippertøs                           
9. Niels Skousen - Ikke Mere At Vente På
10. Nicolaj Stochholm - Vanessa Paradis
11. Ifriqiyya Electrique - Laa La Illa Allah
12. Mickey Newbury - The Future's Not What It Used To Be
13. Hvass - Suncrasher
14. Hvass - Bended Spoons


Ingen kommentarer: