Blogger Widget

lørdag den 30. juli 2016

Når jeg ikke selv kan være dér. Kildemose-mix 2016


På torsdag, d. 4. august, begynder Kildemose Festival. Den måske sidste af slagsen. Jeg har aldrig været der og kommer heller ikke forbi i år. Selvom KIldemose nok er én af de mest interessante provinsfestivaler. I stedet har jeg sammensat et mix af de bands/musikere, som jeg gerne vil høre, men må nøjes med at lytte til, mens jeg kigger ud i haven, hvor regnen falder med mere eller mindre ujævne mellemrum. Dagene i parentes markerer, hvornår orkestrene spiller. Tidspunktet tør jeg ikke binde an med at nævne, da det har det med at skride.  

1. Yuri Gagarin - The New Order (fredag)    
2. The Love Coffin - Black Shut Eyes (torsdag)
3. Orcas - Jeg Har Glemt Noget (torsdag)
4. Danske Spor/Kasper Dons - Alle Disse Hoveder (lørdag)
5. Tales Of Murder And Dust - The Devil Is A Poet (lørdag)
6. Elevatorfører - Centralen (fredag)
7. Agusa - Stigen Genom Skogen (lørdag)
8. Late Night Venture - One Night All Trees Blossom (fredag)
9. Deadpan Interference - Immaculate (torsdag)
10. Papir - Monday (lørdag)
11. Måneskjold - Hun Bor I En Jernpyramide (fredag)         
12. Giöbia - Orange Camel (torsdag)
13. The Sonic Dawn - Watching Dust Fall (torsdag)
14. Skalkeskjul - Søndag Eftermiddag (torsdag)
15. L.A.Sued - Mirror Ball (lørdag)                   
16. Fribytterdrømme - Kviksand (fredag)
17. Skifting - Ind I Spind (lørdag)                      
18. Turquoise Sun - To Beat Or Not To Beat (fredag)
19. Black Moon Circle - Moondog (lørdag)   


Ingen kommentarer: