Blogger Widget

tirsdag den 14. februar 2017

Visitor Kane i Mod Strømmen


Visitor Kane er Patrick Kociszewski fra Less Win og Secret Life synth-soloprojekt. Eller det vil sige, på scenen er Julie Lind også med på basguitar. Tidligt i januar var jeg til koncert i Stengade med Sean Nicholas Savage, Shaolin Showdown og Visitor Kane. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg mest af alt dukkede op til det udsolgte show for at høre, hvad Kociszewski gik og bryggede på derhjemme. Jeg havde lyttet til ’Tomorrow And Forever’ på Soundcloud, og vidste, at Visitor Kane havde supportet Choir Of Young Believers på en mindre Danmarks-tour sidste efterår. Jeg var spændt, men også en smule på gyngende grund. Jeg har nemlig et rimeligt anstrengt forhold til synthdrevet musik. Et forhold, der strækker sig mange år tilbage, og som muligvis mere ligner en dårlig vane end selvdikteret animositet.


Lyt med på torsdag, d. 16. februar, hvor jeg formodentlig bliver sat på lidt af en prøve, når Patrick Kociszewski kommer forbi for at fortælle om Visitor Kane og den musik, der har inspireret ham til at lave projektet. Det sker, kl. 18.00, på enten 98.9 FM eller via den direkte livestream. Som noget relativt nyt kan man også fange udsendelsen på Tunein

Ingen kommentarer: