Blogger Widget

søndag den 11. december 2016

Skiver, der formentlig ikke ender på min liste over de bedste i år. Beat 2016. Optakt. (2)


Hold kæft, hvor hørte jeg dette album meget, da det udkom i februar. Dét varede en måneds tid eller deromkring. Siden gik det så som så. Det gik i stå. Og dét er først nu, hvor jeg ser tilbage på 2016, at jeg er kommet i tanke om debutpladen med Heron Oblivion.

Alt omkring pladen var ellers forbilledligt. Bandet består af Ethan Miller (Comets On Fire, Howlin’ Rain og Feral Ohms), Noel Von Harmonson (Comets On Fire, Sic Alps og Six Organs Of Admittance),  Charlie Saufley (Assemble Head In Sunburst Sound) og Meg Baird (Espers). Ét kollektiv, jeg hjertens gerne ville bo i. Desværre forsvandt Heron Oblivion ud i tågerne for mig, som året skred frem. Men dét er der sikkert en god grund til, jeg har bare ikke fundet den endnu...


Ingen kommentarer: