Blogger Widget

søndag den 19. april 2015

Ny Mellemblond i morgen


Hvis ikke jeg tager fejl og det plejer jeg ikke. Allright, forleden kunne jeg ikke huske, at jeg faktisk har hørt den unge fingerpicking-talk-of-the-town-folkguitarist, Ryley Walker, i Ideal Bar. Det tæller bare ikke, det var ikke en fejl. Det var selektiv amnesi. Men, hvis ikke jeg tager fejl, så udsender Mellemblond deres nye album ’Fra Et Sted’ i morgen, mandag d. 20. april. LP’en lader vente på sig.

’Fra Et Sted’ er indspillet over nogle dage i november 2014 på Møn. Jeg har fulgt Kristoffer Munck Mortensen, sanger, guitarist og sangskriver i Mellemblond, siden EP-debuten tilbage i 2008. Dét der slår mig ved ’Fra Et Sted’, er, hvordan musikken endnu engang stille og roligt rykker sig fra album til album, mens teksterne bare bliver bedre og bedre.

Her forløbersinglen ’Ryster’.


Ingen kommentarer: