Blogger Widget

onsdag den 21. januar 2015

Narco på Staden


Der er nogen der vinterbader, andre løber en halvmaraton, tager en detoxkur eller synger til Herrens pris for at rense ud i krop, sind og sjæl. Alt hvad jeg behøver er Narcosatanicos. Hvis jeg var i hovedstaden lørdag aften, hvilket de klarttænkende, så har gennemskuet, at jeg ikke er, var jeg taget ud i Rockmaskinen på Christiania.

Her headliner Narcosatanicos en aften, arrangeret af Knife Magazine, der også byder på københavnske Reverie og svenske Bakkan. Lad det være sagt med det samme. Jeg kender hverken Knife Magazine, Reverie eller Bakkan. I denne sammenhæng betyder dét heller ikke spor. Jeg tager gerne det hele med og mere for at blive flænset og flået i stumper og stykker af Narcosatanicos´ dommedagsstøj. Desværre bliver det ikke til noget på lørdag, d. 24. januar. Men måske De, ærede læser, skal tage at prøve det.


Dørene åbner kl. 21.00. Det koster sølle 40 kr.

Ingen kommentarer: