Blogger Widget

onsdag den 10. december 2014

Støttefest


Når jeg tænker tilbage på koncertåret 2014, så er det især en tredags-event, der popper op eller rinder mig i hu, som jeg først tænkte på at skrive. Det var ikke fordi, at årets koncert fandt sted i løbet af de tre dage. Jeg var der også kun to af dagene. Det var mere den begejstring og dedikation, der var blandt publikum og arrangørerne, der greb mig. Og så gjorde det bestemt heller intet, at det var tale om tre dejlige forårsdage.  

De fleste har nok allerede regnet ud, at det var Copenhagen Psych Fest, der henrykkede mig. Desværre kom folkene bagved ud med et underskud. Og selvom, der allerede er sat dato for en ny Psych Fest i København, 10. – 12. september 2015 i Huset i Magstræde, så er der altså lige et par huller, som skal lukkes først.  

Derfor vil jeg opfordre til at møde op på Republikken, Vesterbrogade 26, nu på lørdag, d. 13. december. Her vil Deadpan Interference, Mary & The Hookers, Kogekunst, Danske Spor, Ekkofabrikken, Måneskjold, Distortion Girls, Dør Nr. 13,  Baby Jesus og The Warmongers gøre deres for, at Copenhagen Psych Fest ikke forbliver en engangsforeteelse.

Musikken begynder kl. 19.00. Allerede fra kl. 16.00 er der dog pladereception for Fribytterdrømmes 7'', 'Jeg Graver Huller i Mørket/Tag Noget'.


Ingen kommentarer: