Blogger Widget

onsdag den 18. juni 2014

Roskilde Festival 2014 i Mod Strømmen


Nu er der ingen vej udenom. Roskilde er lige om hjørnet. Der er enkelte orkestre, jeg glæder mig særdeles meget til at høre. Og så må jeg ellers se, hvad der kommer min vej. Mange års festivalerfaring har lært mig, at jeg ikke skal have for mange must-see krydser i mit musikprogrammet. Tre-fire stykker om dagen er mere end rigeligt.

Igen i år, har Borderline Magazine og Mod Strømmen vidtløftige planer om at interview en række musikere. Verdensmusikken er altid interessant.  Men vi arbejder på at komme hele paletten rundt. Ingen nævnt. Dertil er det hele stadigt for usikkert.

I morgen sender Mod Strømmen endnu en optaktsudsendelse til årets Roskilde. For fjorten dage siden, havde vi besøg af Roskilde Festivals musikbooker, Peter Hvalkof, der fortalte vidt og bredt om verdensmusikken. Mellem kl. 18 - 20, torsdag d. 19. juni, kommer det til at handle om, hvilke navne og koncerter, som redaktionen glæder sig til.

Stil ind på 98.9FM eller brug den direkte livestream

Foto: The Rolling Stones på Knebworth Fair, 21. august 1976. Scenen er stadig i brug i dag.

Ingen kommentarer: