Blogger Widget

søndag den 4. maj 2014

Ugens fem mest spillede numre (ifølge min last.fm)


Syv dage, der næsten gav sig selv. Nick Lowe og John Doe topper listen. Nu har jeg tilmed hørt vort interview med John Doe. Det er godt.

Til gengæld ved jeg ikke, hvad jeg skal stille op med Damon Albarns debutplade i eget navn, ’Everyday Robots’. På den ene side er den en smuk, vemodig og skinbarlig dissekering af hans opvækstår. Og på den anden er den lang i spyttet. Fungerer dét nummer for alvor? Eller er det bare mig, der desperat forsøger at få det til at virke? Jeg har set udtrykket slow burner brugt om ’Everyday Robots’. Kanske jeg skal give albummet en chance til?

1. Nick Lowe – Cracking Up
2. John Doe – Never Enough
3. John Doe – Giant Step Backward
4. Damon Albarn – Hostiles
5. Damon Albarn – Lonely Press Play


Ingen kommentarer: