Blogger Widget

mandag den 26. maj 2014

Raw Material #2. En slem kattepine


Jeg vil ikke gå så langt til at sige, at jeg stoler blindt på Borderline Magazines koncertanbefalinger. For det meste dækker de mit behov. Dog ikke i denne uge. Af en eller anden årsag, har sitet ikke fundet grund til at nævne Raw Material #2, der foregår nu på onsdag i Mayhem, Ragnhildgade 1, 2100 København. Til gengæld advokerer Borderline for Luk Røven Bookings-arrangement i Basement, Enghavevej 42, 1674 København V. Mere om det om lidt, fordi det har sat grå hår i hovedet på undertegnede.

Allerførst citerer jeg fra Raw Material #2:

”Musik- og kunstprojektet, Raw Material dyrker et anarkistisk kunstsyn, hvor spontaniteten sættes højest og den umiddelbare følelse får frit spil.

Projektet grundlagdes i 2012 i Per No Knox Studio i København med indspilningen af den selvbetitlede 7” EP og skydningen af den dokumentaristiske kortfilm af samme navn. Medlemmer af projektet tæller samtidskunstneren Peter Bonde på lap steel guitar, musiker og producer Per Buhl Ács på bas, sanger Isak Funder-Hansen og trommeslager Dan Satan.

Både Bonde og Ács har haft nøgleroller i den første bølge af dansk punk med en fortid i legendariske grupper som No Knox og Cyklon Anti Cyklon.”

Derudover spiller altid skarpe The Woken Trees og De Underjordiske, som gav en forrygende koncert ved Copenhagen Psych Fest. Dørene åbner, kl. 19.00

En time senere byder Luk Røven Booking velkommen til en aften med lokal punkrock, rock’n’roll, grungepop, samt garage fra Frankrig. Spørgsmålet er om jeg kan nå lidt af begge dele? Hælene har jeg måske en mulighed for at nå på vejen hjem fra Mayhem?

20:30 The Slinkers
21:45 Two Trick Pony
22:30 Myreskær
23:15 Departure Kids
00:00 De Høje Hæle

Ingen kommentarer: