Blogger Widget

onsdag den 9. april 2014

“Forfængelighed kan have mange udtryk…”


”Jeg har i virkeligheden gået klædt på samme måde hele mit liv: samme blå bootcut cowboybukser, samme korte Beatles-støvler og samme sorte skjorte. Det er min uniform. Der er nogle billeder af mig som lille dreng i 70’erne, hvor det er fuldstændig det samme. Jeg har det bedst når jeg har det på, men ellers går jeg ikke op i tøj overhovedet. Men forfængelighed kan have mange udtryk, fx bryder jeg mig ikke om at kigge mig i spejlet. Jeg tænker stadig på mig selv som en 16-årig dreng i cowboytøj, og når jeg så ser mig i spejlet, er der en gammel mand. Af samme grund hader jeg at blive fotograferet – det er den totale modsætning til at spille musik. Musik kan tage os ud af os selv, kameraet gør lige det modsatte, og man bliver virkelig konfronteret med sig selv. Jeg har altid spillet musik, fordi jeg gerne vil give slip. Det afspejler sig også i min interesse for stoffer og det psykedeliske

- Lorenzo Woodrose. Euroman, marts 2014

Foto: Søren Rønholt

Ingen kommentarer: