Blogger Widget

tirsdag den 1. april 2014

Copenhagen Psych Fest i Mod Strømmen


Plakaten siger betydelig mere om Copenhagen Psych Fest, end jeg kan. Til daglig dalrer jeg ellers rundt og bryster mig af, at jeg følger med. Det er efterhånden også det eneste, jeg kan bryste mig af. Eller er det bare noget jeg bilder mig selv ind? Copenhagen Psych Fest har nemlig sat mig af.

Jeg vedgår gerne, at jeg kender adskillige af orkestrene på programmet. To af dem får Mod Strømmen endog besøg af indenfor overskuelig fremtid. Men for hvert af de kendte er der mindst to vildfremmede. Hvem pokker er Dark Buddha Rising, Kogekunst og Little Brain Attack? Okay, Google er opfundet og der er et ocean af streamingtjenester, der kan assistere mig. Det bruger jeg bogstaveligt talt alt for megen tid på, når jeg langt hellere vil have min info frit og uredigeret. Og det er netop en af de væsentligste grunde til, at jeg glæder mig til, at ildsjælene bag Copenhagen Psych Fest, Anne Marie Taul de Neergaard og Kasper Fjord, kommer forbi Christianshavns Kanals studie, nu på torsdag d. 3. april. Vi skal tale om musikken, scenen, de internationale kontakter, you name it.

Lyt med mellem kl. 18-20 på 98.9 FM eller stream udsendelsen via dette link.

Ingen kommentarer: