Blogger Widget

mandag den 8. juli 2013

’Mit kedelige digt’


”En tidlig morgen keder jeg mig
så meget at hele verden går
i stå og alle dalmatinernes
prikker ryger af jeg keder
mig så meget at selv
min hund kan snakke og
vandhanen går i stå jeg
keder mig så meget at selv
mit fjernsyn tænder af sig selv
jeg keder mig så meget at selv
luftballonerne springer og
vandet fra havet begynder at boble
op og blive til luft.

Nu kom Sabrina vi keder
os sammen men lige pludselig
begynder det at regne kan
den dag blive værre ja se
solen kommer igen ja se verden
starter og dalmatinerne får deres
prikker og min hund snakker ikke
vandhanen er startet og mit
fjernsyn er startet og luftballonerne
springer ikke og vandet fra
havet bobler ikke mere”

- afskrift af A4-papir fundet ved en affaldscontainer på det ydre Frederiksberg

Ingen kommentarer: