Blogger Widget

torsdag den 9. maj 2013

’What To Do?’

Kristi Himmelfartsdag. Ingen planer før sidst på dagen. Tid nok til at fabrikere et længere, propert indlæg om musik. Men jeg er blank. Fuldstændig blank. Bladrer lidt rundt i nogle udenlandske aviser og magasiner. Ingen hjælp at hente. Overvejer om jeg skal skrive en kort intro om den brasilianske fusionsmusiker, Marcos Valle? Han bliver blandt andet sammenlignet med Os Mutantes og Caetano Veloso. For slet ikke at nævne, at han optræder på årets Roskilde Festival og så er det formidable amerikanske pladeselskab, Light In The Attic, såmænd begyndt at genudgive hans plader fra 1970’erne. Men, hvad ved jeg om Marcos Valle? Andet end, at han måske dukker op på aftenens spilleliste i Mod Strømmen, hvor vi har Roskilde-booker Peter Hvalkof på besøg.

Jeg kunne også lade musikken ligge og skildre det forrygende måltid, jeg fik på VietSense på H.C. Ørstedsvej i går aftes. Eller fortælle lidt om den bog, der ligger på natbordet. Nej, det vil I ikke vide. Jeg kunne give mit besyv med om den førte politik hertillands. I nogle enkelte eklatante og frappante vendinger…

Ingen kommentarer: