Blogger Widget

søndag den 7. april 2013

”Lad masken falde” i Mod Strømmen


På den ene side, glæder jeg mig, som sædvanlig, til den kommende udsendelse i Mod Strømmen. På den anden, kvier jeg mig. Den kommer nemlig til at handle om MIG. Jeg bytter, med andre ord, rollen som vært ud med Nils Lassen fra (((S))), 500 Feelings m.v.. Han har også skrevet musikken til DVD-aktuelle, ’De Skrigende Halse’. Lassen har allieret sig med Troels Jørgensen, der i mange år spillede i Uno Soul, men nu er særdeles aktiv med Wonderland. To mod én, så at sige. 

Hvorfor kvier jeg mig? En digter kunne formentlig formulere det med noget hen ad, at efter den store kærlighed, kommer alle de små. Musikken har om nogen været min store passion. Stedet, hvor jeg har gemt mig, søgt trøst, sagt fuck off, er blevet vildt høj. Stedet, hvor jeg har grint og grædt, for at udtrykke det mere jordnært. Det gør jeg til dels stadigvæk. Hvordan skal jeg skalere det ned til to timer? I går udbad Lassen og Jørgensen sig tilmed en playliste. Jeg aner ikke mine levende råd…

Måske jeg bare skal begynde med at præsentere de to seneste videoer, jeg har kunnet finde med de nye værter. Først Wonderlands ’Far Away’, der er lavet af The Adam og derpå Sisse Selinas fortolkning af Nils Lassens ’Gone’:



Lyt med torsdag, d. 11 april, mellem kl. 18-20 på 98.9 FM / 98.8 Hybrid. Eller hør det dagen efter her på siden.

2 kommentarer:

Thomsen sagde ...

Redaktøren som ninja i Legoland. Og så i ribstrik. Og garanteret med Teenage Fanclub t-shirten indenunder. Tak, internet.

HHS sagde ...

LOL. Mange gange. Ses på onsdag.