Blogger Widget

søndag den 4. november 2012

The Setting Son / TGTB i Mod Strømmen

The Setting Son og TGTB med venner på en sommerdag. Det er Sebastian T.W. Kristensen med kameraet og The Adam med de røgfarvede briller.

Jeg famler mig lidt frem her. Jeg ved nemlig ikke, hvem jeg skal præsentere i overskriften. Måske burde jeg bare skrive, at Mod Strømmen får besøg af Sebastian T. W. Kristensen og The Adam, nu på torsdag, d. 8. november.  Et par ting er jeg dog helt sikker på. De spiller begge to i The Setting Son, samt at begge bands er nomineret til Gaffa Prisen for bedste rockudgivelse i 2012.

The Setting Son for ‘Before I Eat My Eyes & Ears’, som jeg tidligere i år skrev dette om:

”Umiddelbart befinder vi os i et lyst rum, med muntre og ligefremme upbeat-melodier, flerstemmige harmonier, jangleguitar og en smule Hank Marvin. Men kun umiddelbart, pladen emmer nemlig også af rastløs energi, der måske bliver brugt til at holde det mørke, der hele tiden ligger på lur, i skak?”

The Good The Bad for ‘From 034 to 050’. Det album, har jeg ikke været forbi endnu, men jeg så trioen, der udover The Adam, består af Manoj Ramdas og Johan Lei Gellett, på Gutter Island:

”Til gengæld kan jeg ikke huske at have set The Good The Bad bedre, nogensinde! Det var eminent. De nye numre er mere syrede, spacy, om man vil, eller hvad den slags nu hedder?”

Lyt med mellem kl. 18-20 på 98.9 FM / 98.8 Hybrid.

NB. Søndag aften, d. 4. november, kl. 21.12. The Setting Son spiller sammen med Death Valley Sleepers i Stengade, fredag d. 9. november.

Ingen kommentarer: