Blogger Widget

mandag den 9. april 2012

Dansk påske #6: Arons Headband – ‘Walking The Halls’


De seneste dage, har jeg knapt fået lov til at rejse mig fra det ene veldækkede påskebord, før jeg er blevet bænket ved det næste. Timer i bil fra den ene ende af det østlige Danmark til den anden. Fra parcelhus til parcelhus. Fra Bakkegården til Trebiens Allé. Fra sild i alle farver til enebærgryde og lagkage. SuperBrugsen, Uno-X og Rema 1000. Indimellem har jeg set et fokuseret Rolling Stones i ’Live In Texas ’78’ og den hjertegribende film om George Harrison, ’Living In The Material World’. Tjørn og mirabelle er blevet skåret ned, halvdelen af terrassen er skurret med en klorblanding. I skrivende stund, er nedløbsrøret endnu ikke sat forsvarligt fast, minidrivhuset savner nogle skruer og så mangler jeg stadig at blande cement, så jeg kan støbe til tørrestativet. Dagen er lige begyndt.

Før noget som helst andet, ‘Walking The Halls’, fra Arons Headbands debutkoncert på Loppen, d. 31. marts 2012. Husk, Spids Nøgenhat, Young Flowers og Elevatorfører spiller i Amager Bio, nu på torsdag, d. 12. april.  

Ingen kommentarer: