Blogger Widget

onsdag den 25. april 2012

21st Century Flight To Psychedelia


Gennem et stykke tid har jeg været med i Facebook-gruppen, New Millennium Psychedelia. Det er jeg ikke alene om. I skrivende stund er der omkring 500 medlemmer. I korte træk, går det ud på at poste klip fra youtube med syrerock og andre former for psykedeliske musik fra dette århundrede. Det kan jeg godt anbefale. Ikke, at jeg bidrager med mange videoer. Et par stykker er det blevet til, mest af alt fra Skandinavien. Men jeg har hørt en forfærdelig masse ny musik. Nu har bloggen ’Nothing’s Gonna Happen’, udarbejdet deres egen lille hyldest-sampler til New Millennium Psychedelia, som det er muligt at downloade.

Den rummer disse sange:

1. The Movements - Trapped On Earth
2. Dean Allen Foyd - Queen Machine
3. Sleepy Sun - Golden Artifact
4. Tame Impala - Why Won't You Make Up Your Mind?
5. Baby Woodrose - Spinning Wheels of Fire
6. The Soundcarriers - Step Outside
7. The Moles - Neptune's Beard
8. Sunray - Tomorrow
9. The Keys - Fire Inside
10. Liquid Visions - Moonspell
11. Dead Skeletons - Ask Seek Knock
12. Hills - Claras Vaggvisa
13. (The Sounds Of) Kaleidoscope - Secret Service
14. Three Dimensional Tanx - Baby Universe
15. The Dolly Rocker Movement - The Ecstasy Once Told
16. Dungen - Bortglömd
17. All In The Golden Afternoon - The Pool Of Tears
18. The Embrooks - Emilia Burrows
19. Magdalena Solis - Seven Boys And Seven Girls

Ingen kommentarer: