Blogger Widget

fredag den 1. juli 2011

Roskilde, dag to

Introen er den samme som i går. Tid og sted er det vigtigste, brug linkene for en nærmere beskrivelse af kunstnerne.

Bright Eyes aka Conor Oberst, der åbner Arena i dag, kl. 14.00, må jeg nok skyde en hvid pind efter, jeg er stået for sent op. Til gengæld kan jeg møde op med friske ører, når den står på soul anno ´67 med Charles Bradley på Odeon, kl. 17.00. Destroyer på Pavilion, kl. 20.00, bliver det næste navn, som jeg skal se, men mon ikke jeg kan nå en bid af brdr. Kuti på Arena, kl. 18.00?. Derpå pønser jeg på at høre Kurt Vile & The Violators på Odeon, kl. 21.30. Spørgsmålet er bare om der ikke bliver stopproppet, ligesom der var til den skuffende koncert med Tame Impala i går. Aftenens tre næste bands spiller alle på Odeon. Kl. 23.00 går Swans på. De bliver efterfulgt af Ghost, kl. 01.00, før scenen lukker ned med Iceage, kl. 03.00. Umiddelbart ser det ud til, at der er fuld plade igen i dag.

Billedet stammer fra Lorenzo Woodroses høretelefonkoncert i går. Ved et nærmere selvstudie, skulle man gerne kunne nikke genkendende til flere ansigter fra Pavilion-scenen i warm-up dagene. En af værterne fra Mod Strømmen står der minsandten også.

Ingen kommentarer: